57-Šablona - Daňový doklad
Šablona (MS Excel) slouží k snadnému vypisování daňových dokladů v počítači. Vyplňuje se jeden doklad a zároveň pod ním se propisuje se stejnými údaji doklad druhý, který lze použít po vytištění místo kopie.
V dokladu se vybírá nejprve to, zda se jedna o doklad příjmový nebo výdajový. Uvede se číslo, datum a částka, případně výše DPH, pokud je třeba. Celková částka i částka zapsaná slovně (do 99 999 Kč) se poté doplní automaticky. Nakonec se jen doplní jméno, komu se částka vyplácí nebo od koho se přijímá. Také se doplní její účel.
Jinak je list pro úpravy uzamčený, aby se omylem nerozhodily vytvořené vzorce, které zaručují správně propisování údajů.
Výhoda šablon v MS Excelu je ta, že pokud máte na počítači tento program, funguje vám vybraná šablona s výpočtem opakovaně po mnoho let.
57_danovy_doklad.pdf, ukázka ke stažení



