Šablony v MS Office
Proč používat šablony? Jejich používání ušetří mnoho času, především v případech, kdy je třeba vytvořit nejenom podobné texty, ale i tabulky či prezentace.
Proč? Do šablony se dají uložit pouze ty informace, které chcete opakovaně používat, a tím je práce se šablonou daleko rychlejší než zkopírování starého souboru a následné přepisování nebo odmazávání nepotřebných věcí.
Prostě někdy je užitečné nedělat vše od začátku, ale zkusit už hotové řešení, které některou práci zjednoduší. Připravuji zde postupně různé šablony v programech MS Office, ve kterých jsou předdefinované formáty, nastavený tisk nebo výpočty. Myslím, že vám mohou tyto šablony některé činnosti zjednodušit.
A navíc, když máte jednou hezky připravenou šablonu pro určitou činnost, pak ji již používáte jen opakovaně automaticky a tím zrychlíte svou běžnou práci.
Pokud byste potřebovali vytvořit nějakou konkrétní šablonu, stačí napsat na email a domluvit se. Nově jsem začala vytvářet také šablony pro program MS Outlook. Pak můžete mít například v každé zprávě, kterou posíláte hned umístěné logo, nastavené písmo (dle přání nebo třeba grafického manuálu firmy) či řádkování nebo zarovnání.
Udělám šablony i v angličtině či němčině, podle dodaného obsahu i s nastavením kontroly daného jazyka.
Poznámka na základě poslední zkušenosti:
Šablony v prezentacích PowerPointu? Správná šablona vytvořená v programu PowerPoint by měla být typu .potx (výjimečně potm, pokud opravdu má obsahovat makra). Měla by být navíc vytvořená na základě zobrazení Předloha.
Pokud vám bude někdo dávat šablonu vytvořenou jinak a tvrdit, že udělal pro vás šablonu pro prezentace PowerPointu, pak nemá pravdu a tomuto programu správně nerozumí, nezná jeho možnosti. A práce s touto šablonou vám může dělat problémy.
-
36-Šablona - Osobní dotazník
V místech použitých tzv. formulářových prvků se může se doplňovat potřebný text, tím uživatel nerozhodí strukturu daného dotazníku.
Cena:80.00Kč -
37-Šablona - Vytvoření vizitek
Šablona pro vytvoření vizitek v programu MS Word pro tisk na papír velikosti A4 (celkem se vejde 12 vizitek). Soubor využívá nástroje hromadné korespondence.
Cena:80.00Kč -
43-Šablona - Univerzální kalendář v Excelu
Šablona pro tvorbu vlastního kalendáře na libovolný rok. Jedná se o univerzální kalendář vytvořený v programu Excel. Na prvním listu stačí jen zapsat daný rok.
Cena:80.00Kč -
05-Šablona - Faktura s výpočty DPH
Šablona slouží k snadnějšímu vytvoření faktury a vypočítání konečných cen (i s DPH). Mimo výpočtů u jednotlivých položek také na závěr vypočítá souhrn jednotlivých DPH za objednané zboží.
Cena:90.00Kč -
14-Šablona - Peněžní deník
Šablona pomáhá vést peněžní deník pro jednoduché účetnictví. Můžete zde zapisovat příjmy a výdaje jak na pokladně, tak i na účtu.
Cena:110.00Kč -
44-Sada šablon ve Wordu
V sadě jsou čtyři šablony vytvořené v programu Word pro běžnou firemní korespondenci. Jedná se o hlavičkový papír, dopisní papír a dva typy objednávek.
Cena:120.00Kč -
45-Sada šablon ve Wordu
V sadě jsou čtyři šablony vytvořené v programu Word pro běžnou firemní korespondenci. Jedná se o hlavičkový papír, dopisní papír a dva typy objednávek.
Cena:120.00Kč -
46-Sada šablon ve Wordu
V sadě jsou čtyři šablony vytvořené v programu Word pro běžnou firemní korespondenci. Jedná se o hlavičkový papír, dopisní papír a dva typy objednávek.
Cena:120.00Kč -
33-Šablona - Deník dispečera dopravy
Uvedená šablona MS Excelu obsahuje čtyři listy, které jsou vzájemně propojené. Zajišťuje přehled o požadavcích a uskutečněných cestách, řidičích i autech.
Cena:150.00Kč -
25-Šablona - Zahraniční služební cesty – výpočet náhrady
Šablona slouží k vytvoření a výpočtu cestovních náhrad za služební cesty v zahraničí. Šablona je vytvořena pro jednu hlavní cílovou zemi, podle které se náhrada i kapesné počítají.
Cena:240.00Kč